Monday, March 19, 2012

magnet / fm

Magnet Yang Kiut
Thanks sume yg orde magnet kiyut nih...sesuai ngan bajet korang kan? magnet ni RM1 je... murah kan?
aku tau korang misti bajet giler skang ni...aku paham...aku pon ske bajet membajet ni hehe...bagus pa huhu...so kalo bajet ciput hasil pun ciput la..cuma kite leh decokan bg comel..kire kire bende ni cam besa nametag masa gi skola dolu dolu tu... (kalo aku punye tahan 2 bulan je pastu ilang tah ke mana...gi koop buat lagi huhu..:P)
saiz sebenarnye korang leh request...kalo rs cam xnak yg kecik nametag korang request la saiz  beso...utk harga korang kene la emel aku tnye...aku bgtau harga yg singgit ni je..sbb saiz ni je aku hengat hehe...erm utk magnet RM1 ni min orde 30pcs taw.. jangkamasa siap lebih kurang 2 minggu lepas konfem wat depo..lambat depo lambat la aku buat...'sile beratur yer adik adik'... :P


No comments: