Wednesday, November 17, 2010

trimas sume






terima kasih kepada sume yg penah orde baju ngan cuda...ada yg nk cepat ada yg x kisah ada yg baju dapat lambat ada yg pos baju sendiri..mcm mcm ada...tapi almaklomla cuda jait dan potong bende ni handmade..ade yg senang. cepat la cuda dpt buat..ade yg icon susah cuda kene trace lambat la dapat siap...alhamdulillah la sejak akhir ni kesihatan agak ok..aisar dan aqlan pon x byk wat hal..dapat la aku siapkan ansur ansur baju baju yg ditempah...mak abah pon tolong aku menjait kalo aku xcukup tangan..tengkiew kat mak ngan abah...br br ni makchiek aku pon tolong aku jaitkan baju utk kelas 4IZZ bebudak skola KGV SBAN...thanks korang..nnti akak upload gamba br korang eh hehe...

so kalo korang nk orde baju...kalo boleh la..orde la awal supaya xde masalah baju xde stok..baju kat rejek shop atas tu pon makin surut jek..susah keje aku nk buat keje lelaju sbb baju budak manjang xde yg sesuai utk aku jait...kalo orde awal bole la aku bernapas sket nk mencarik atau orde baju...kalo x pos baju sendiri so senang la keje aku hehehe...kepada kastemer yg baju dia aku lom pos..harap saba ek...cuda pon keje...so bende ni cuda buat as hobi..so kalo free br cuda leh siapkan...nk pos pon kene tunggu skali arung br gi pos...x larat nk turun byk kali ke pos opis sbb xde org nk jage kedai kalo aku asek kuar...hehehe...aku pon kene layan org nk fotosetit kalo derang dtg kedai aku ni huhuhu bukan potosetit je..print gamba la buat namecard la print sticker la ish memacam lagi la...so harap memahami eh...jgn marah marah..kalo cuda x reply sms kadang kadang sbb xdo kedit..kadang fon tinggal..so emel je la..kalo sempat cuda cek emel...remind cuda salu pon xpe..kadang lupe hehee...anyway THANKS A LOT kat sume yg penah singgah blog cuda..penah orde..penah saba ngan cuda...i luv u all hehehe...muahhh!

3 comments:

~LP Lum~ said...

salam kak cuda~

kalo nak laie cpt dtg trus ke kdai kan kak?? ^.^

didaijau said...

hheheee..btol tu...
thanks ek..

trimas trimas

**sHiKinn** said...

apa pun sgt puas hati dgn layanan kamu cuda..